ଏ ନିସ୍ତବ୍ଧ ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ ଇଏ କି ଜ୍ଵଳନ ଈଶ୍ଵର ଗଲେ କେଉଁଆଡେ ଯେତେ ଡାକିଲେ ବି ସେ କିଆଁ ମଉନ? ଏ ନିସ୍ତବ୍ଧ ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ ଇଏ କି ଜ୍ଵଳନ ଈଶ୍ଵର ଗଲେ କେଉଁଆଡେ ଯେତେ ଡାକିଲେ ବି ସେ କ...
ଯୌବନ ଯୌବନ
ତୁମ୍ଭ ଲୀଳା ତୁମ୍ଭଙ୍କୁ ହିଁ ଜଣା ତୁମ୍ଭ ଲୀଳା ତୁମ୍ଭଙ୍କୁ ହିଁ ଜଣା
ନାନା ରକମ ର ପଥି ଯୋଗାଇ ସେବାରେ ପଣ୍ଡାଏ ଅଛନ୍ତି ରହି। କାହିଁକି କରିଲୁ ଏମିତି ସ୍ନାନ ଶରୀର ପ୍ରତି ତୋ... ନାନା ରକମ ର ପଥି ଯୋଗାଇ ସେବାରେ ପଣ୍ଡାଏ ଅଛନ୍ତି ରହି। କାହିଁକି କରିଲୁ ଏମିତି ସ୍ନାନ...
ଦେଖିନ ଚଉଦ ଦିନ ଭକତଙ୍କୁ ଜ୍ୱରର କଷଣେ ପଡି ସଜ ହୋଇ ଏବେ ବସିଲେଣି ପ୍ରଭୁ ଯିବେ ଦାଣ୍ଡେ ଦେଖିନ ଚଉଦ ଦିନ ଭକତଙ୍କୁ ଜ୍ୱରର କଷଣେ ପଡି ସଜ ହୋଇ ଏବେ ବସିଲେଣି ପ୍ରଭୁ ...
ଅଣସର ଘରେ ଲୁଚି ଶୋଇଥିଲୁ ଜରେ କମ୍ପୁଥିଲା ଦେହଟା ତୋର ସମସ୍ତେ ଭାବିଲେ କରୋନା ହୋଇଛି କେମିତି ବା ଯିବୁ ଗୁଣ୍... ଅଣସର ଘରେ ଲୁଚି ଶୋଇଥିଲୁ ଜରେ କମ୍ପୁଥିଲା ଦେହଟା ତୋର ସମସ୍ତେ ଭାବିଲେ କରୋନା ହୋଇଛି ...